Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться:
Бланк для звернення в сервісний центр
Служба сервісу реагує на будь-які запити покупців в найкоротші терміни, так як якість обслуговування для нас настільки важлива, як і якість продукції. Ми прагнемо ставати краще, щоб більш точно і оперативно задовольняти ваші потреби в найкращих меблях на ринку. І ми завжди виконуємо наші обіцянки.
Здійснюючи покупки у нас, Ви можете бути впевнені в тому, що всі Ваші права враховані. У своїй роботі ми керуємось Законом України "Про захист прав споживача". Будь-яка продукція, що продається у нас, має офіційну гарантію виробника або гарантію офіційного постачальника продукції.
На всі товари, що реалізуються у нас, надається гарантія в залежності від виробника:
Будь ласка, орієнтуйтесь на текст гарантійного талона, який вкладений в упаковку придбаного вами товару. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві.
Зверніть увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інше.
Умови гарантії
1. Гарантійний термін починається з дня продажу.
2. Гарантія поширюється на всі товари нашого каталогу.
3. Виробник забезпечує безкоштовний ремонт виробу лише в разі виявлення дефектів виробничого (заводського) характеру.
4. Гарантія не поширюється в таких випадках:
5. Гарантія не поширюється на наступні несправності:
Після закінчення гарантійного терміну, також ми пропонуємо Вам післягарантійне обслуговування.
Всі деталі Ви можете уточнити у наших менеджерів.